Inici > CC FF Grau Superior > Patronatge i Moda > El curs

Desfilada de modaDissabte, 06 de Juny del 2009
Com cada any, en arribar el final de curs, el departament de moda i confecció organitza la ja tradicional desfilada de moda. Enguany serà el dissabte 6 de Juny a dos quarts de 9 del vespre al Pati de l´Hospici d´Olot.

En primer lloc, les alumnes de 1r i 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Disseny i Confecció ens presentaran les creacions que han realitzat al llarg d´aquest curs, fruit de les seves idees, esforços i il.lusions.

Tot seguit, els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Patronatge i Creació ens mostraran les col.leccions que han dissenyat i creat especialment per aquesta desfilada.

Aquesta desfilada representa una ocasió molt especial per aquests joves dissenyadors. És per això que us animem a assistir a l´acte, per poder gaudir de les seves creacions i valorar el seu treball dins del món de la moda. Una vegada finalitzada la desfilada, hi haurà un refrigeri amb música ambiental.

El preu de l´entrada és de 4 €. Us hi esperem a tots!

Venda anticipada d´entrades al Buc de l´IES La Garrotxa o bé el mateix dia de la desfilada a l´Hospici.