Inici > CC FF Grau Mitjà > Producció Agropecuària > Mòduls

Convivència entre alumnes d'Agrària i de l'aula d'acollidaDijous, 21 de Maig del 2009
 El passat trimestre, dins les tutories de 1r dels CFGM d’Explotacions Agràries Extensives i el CFGM de Jardineria, es va tractar el tema del racisme. Per treballar-lo millor es va formular un pla d’acció junt amb la professora dels alumnes d’ESO de l’aula d’acollida.

Parelles lingüístiques: Consisteix en aparellar un alumne nouvingut amb un alumne de CFGM d'agrària i jardineria per tal de practicar l’idioma i poder-se conèixer millor, fer-los conviure unes poques hores, que es poguessin conèixer i fer desaparèixer tota mena d’idees preconcebudes.

L’avaluació final de l’experiència ens diu que: Ha estat una experiència enriquidora que es repetirà per plaer de compartir