Informacions CoVID-19 - comunicat 7- dijous 26 de març, 16.30h.Dijous, 26 de Març del 2020

Benvolgudes famílies,

Segur que esteu al cas de les informacions referents a les PAU, FCT i Proves d'Accies a CF, ja que han estat publicades en els mitjans de comunicació, però en tot cas us fem arribar la informació dels canals oficials :

BATXILLERAT : PAU

• La selectivitat es farà entre el 22 de juny i el 10 de juliol en convocatòria ordinària i abans del 10 de setembre en convocatòria extraordinària. Les dates finals depenen de l’evolució de la pandèmia.
  • Les qualificacions es publicaran abans del 17 de juliol en convocatòria ordinària i abans dels 18 de setembre en extraordinària. Amb tot, l’assignació definitiva de places no es farà abans del 25 de setembre.
  • Modificar el model i el contingut de les proves amb l’objectiu que l’alumnat no es vegi perjudicat per la situació causada pel coronavirus.
  • La modificació del model i el contingut de les proves s’ha fet per tal d’assegurar que l’accés a la universitat es fa en termes d’equitat i justícia i perquè l’alumnat no es vegi perjudicat per no haver treballat a classe algun bloc de continguts d’alguna de les matèries. Tot i això no s’ha concretat en què consistirà la modificació.

CCFF : FORMACiÓ CENTRES DE TREBALL : (FCT)

• Es va acordar flexibilitzar les pràctiques al centre de treball per superar el curs ampliant el període establert en el calendari escolar.
  • La durada de la FCT es limitarà de manera excepcional a les hores mínimes recollides a la normativa bàsica estatal.

PROVES ACCÉS A CF : (PACF)

• Les proves d’accés a l’FP de grau mitjà o superior per als que no comptin amb els requisits acadèmics d’accés, s’ajornen tant com calgui, arribant fins i tot a la primera quinzena de juliol.
Per altre banda, referent als exàmens oficials de Cambridge, Merit School ens ha comunicat que degut a l’excepcionalitat provocada pel COVID 19 i la baixa inscripció no farà els exàmens a Olot el dia 23 de maig tal com estava previst.Hi ha l'opció d'anar a Ripoll el 13 de juny. Disculpeu les molèsties.

Equip Directiu.

____________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 6- dilluns 23 de març, 12.30h.

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem l'enllaç a la circular informativa que us hem enviat per correu electrònic a través de la plataforma i-educa, on informem de les línies del Pla d'acció d'educació per garantir l'aprenentatge en línia de l'alumnat.

Equip Directiu.

__________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 5 - dimarts 17 de març 2020, 23.30h

Benvolgudes famílies,

Com la majoria ja deveu saber, aquesta tarda s'han publicat les següents informacions, que afecten aspectes importants del calendari escolar :

1. Endarreriment de les Proves d'accés a la Universitat i flexibilització de la FCT i les proves d'accés a Cicles Formatius  - enllaç.

2. Ajornament de la preinscripció escolar d'ESO - enllaç.

Així que disposem de més informació a través dels canals oficials, us anirem informant.

__________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 4 - dilluns 16 de març 2020, 17.30h

Benvolgudes famílies,

1. Com ja sabeu, seguint les indicacions de la instrucció 1/2020 de 12 de març del Departament d'Educació el centre està completament tancat.

2. Seguint les previsions de divendres, al llarg d'avui ja hem enviat material i activitats a tots els alumnes dels diferents nivells i grups. Tasques que els alumnes podran realitzar des de casa, directament, o a través de les plataformes de treball que utilitzem habitualment (moodle i drive/gsuit).

3. Preinscripció ESO. Estem esperant indicacions del Departament d'Educació per saber com caldrà gestionar-ho. Us informarem així que ens arribin.

_________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 3 - divendres 13 març 2020, 13.00h

Benvolgudes famílies,

1. Recordar-vos que seguint les indicacions de la instrucció 1/2020 de 12 de març del Departament d'Educació el centre ha de romandre tancat.

2. Des de l'equip directiu amb el treball de tot el claustre estem preparant material i algunes activitats que els alumnes podran realitzar des de casa, directament o a través de les plataformes de treball que utilitzem habitualment (moodle i drive/gsuit) . La previsió és que a partir de dilluns al migdia rebreu un mail personalitzat amb el llistat de tasques que es poden realitzar  en funció de cada nivell i grup.

3. En la mesura que sigui possible es tancaran les avaluacions del segon trimestre i s'intentarà donar les notes de seguida que es reprengui l'activitat lectiva.

____________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 2 - dijous 12 març 2020, 23.50h

Benvolgudes,

Adjuntem la instrucció 01/2020 de 12 de març que s'acaba de publicar i que confirma i complementa la informació del comunicat 1.

Equip Directiu

___________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 1 - dijous 12 març 2020, 15.00h

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut, ens ha fet arribar la següent informació:

Com a  mesura excepcional per contenir el coronavirus, s'ha pres la decisió de tancar a partir de demà, divendres, 13 de març, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. També la FCT.

Aquesta mesura, en principi, té prevista una durada inicial de 14 dies però caldrà prestar atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Cal que estigueu atents als canals habituals de comunicació de l'institut (web, i-educa, mail) per on us anirem actualitzant les informacions.

Equip Directiu