Contenidors marítims transformats en habitatges Dijous, 10 d'Octubre del 2019
Els alumnes del CFGS Projectes d’Edificació visiten la seva construcció.
Els contenidors han estat dissenyats per emmagatzemar i transportar mercaderies a gran distància, i de forma estanca, econòmica i amb seguretat.
No obstant això, es dóna la curiosa coincidència que els espais que han estat projectats per emmagatzemar i transportar mercaderies, tenen una escala humana adequada. És a dir, són vàlids per projectar espais habitables.
Aquest sistema és una bona opció constructiva que s’està utilitzant a molts altres països.  Els contenidors es retiren de circulació als deu anys de “vida” útil. Amb aquest nou ús es reutilitzen reduint considerablement la generació de residus.
Amb els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Projectes d’Edificació vam poder fer una visita d’aquest tipus de construcció a Les Preses, va ser molt interessant i didàctic, ja que algun d’ells ha plantejat  fer el seu projecte en aquest sistema.