Inici > CC FF Grau Superior > Disseny i producció per a plàstics i metalls > El curs

Els alumnes de DFM obtenen el certificat CSWA de domini de SolidWorks.Dimecres, 02 de Maig del 2018
SolidWorks és el programa de disseny mecànic en 3D més venut al món. Permet modelar peces i conjunts com a sòlids en 3 dimensions i obtenir-ne plànols, realitzar càlculs, presentacions, animacions, etc.
Aquest darrer mes d’abril, els alumnes de Disseny en Fabricació Mecànica han realitzat un examen on-line que permet avaluar i certificar el domini d’aquest programa.  L’examen dura 3 hores i s’han de resoldre diferents peces i muntatges. Per aprovar-lo, cal obtenir una nota més alta de 7.
El contracte que l’institut té amb l’empresa Cimworks, distribuidora de SolidWorks, ens permet accés gratuït a aquest examen pels nostres estudiants, que d’altra manera tindria un cost d’uns 90 €. També tenim versions gratuïtes per professors i estudiants.
La major part dels alumnes, han superat l’examen i ja disposen d’un diploma acreditatiu del domini d’aquest programa, que podran fer constar al seu C.V.