Informacions CoVID-19 - comunicat 3 - divendres 13 març 2020, 13.00hDivendres, 13 de Març del 2020

Benvolgudes famílies,

1. Recordar-vos que seguint les indicacions de la instrucció 1/2020 de 12 de març del Departament d'Educació el centre ha de romandre tancat.

2. Des de l'equip directiu amb el treball de tot el claustre estem preparant material i algunes activitats que els alumnes podran realitzar des de casa, directament o a través de les plataformes de treball que utilitzem habitualment (moodle i drive/gsuit) . La previsió és que a partir de dilluns al migdia rebreu un mail personalitzat amb el llistat de tasques que es poden realitzar  en funció de cada nivell i grup.

3. En la mesura que sigui possible es tancaran les avaluacions del segon trimestre i s'intentarà donar les notes de seguida que es reprengui l'activitat lectiva.

Equip directiu.

____________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 2 - dijous 12 març 2020, 23.50h

Benvolgudes,

Adjuntem la instrucció 01/2020 de 12 de març que s'acaba de publicar i que confirma i complementa la informació del comunicat 1.

Equip Directiu

___________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 1 - dijous 12 març 2020, 15.00h

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut, ens ha fet arribar la següent informació:

Com a  mesura excepcional per contenir el coronavirus, s'ha pres la decisió de tancar a partir de demà, divendres, 13 de març, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. També la FCT.

Aquesta mesura, en principi, té prevista una durada inicial de 14 dies però caldrà prestar atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Cal que estigueu atents als canals habituals de comunicació de l'institut (web, i-educa, mail) per on us anirem actualitzant les informacions.

Equip Directiu