El projecte“Llums, càmera, poesia!”de l’Institut La Garrotxa rep el premi LletrADimarts, 25 de Setembre del 2018
El premi, convocat per la UOC i la Fundació Prudenci Bertrana, guardona les experiències didàctiques d’ensenyament-aprenentatge de la literatura i la lectura en català amb l’ajut de les TIC
Un centenar d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut La Garrotxa ha participat el curs 2017-18 en l’experiència Llums, càmera, poesia!,dut a terme per la professora Anna Riera i Pijoan. Es tracta d’una experiència que té per objectiu elaborar vídeo poemes en grup cooperatiu i que fomenta, a través de les TIC i de les xarxes socials, el gaudi per la poesia entre els adolescents.
El jurat ha valorat l’impacte en l’alumnat, l’adequació de la proposta metodològica, la creativitat i innovació en la seva concepció i la possibilitat de replicar el model en altres centres educatius.
El lliurament de premis ha tingut lloc a l’Auditori de Girona en el marc dels 51 Premis literaris de Girona. L’acte ha estat presidit per la consellera de Cultura, Laura Borràs.