Visita de l’escriptor Àngel BurgasDimarts, 15 de Maig del 2018
Els alumnes de 4t d’ESO, el 8 de maig, van assistir a la xerrada que va fer l’escriptor sobre la seva novel•la, Noel et busca (2012), guardonada amb el premi Crítica Serra d’Or 2013, seleccionada per a la llista d’honor de l’IBBY (International Board on Books for Young People) i finalista al Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil del Ministerio de Cultura espanyol.
L’escriptor va parlar de la gestació de la novel•la llegida a classe i també del poder de la literatura per fer-nos reflexionar i adquirir una mirada crítica vers el món que ens envolta.
El contacte directe amb l’escriptor va ser una experiència molt interessant i profitosa i els alumnes, en tot moment, es van mostrar captivats per les explicacions de l’escriptor.