ESO Batxillerat
  • Batxillerat
CC FF Grau Mitjà CC FF Grau Superior

Inici > Batxillerat > Batxillerat > El batxillerat

Els alumnes guanyadors dels VII Premis Jordi Pujiula presenten els seus treballsDimarts, 29 de Gener del 2019
El passat 25 de gener en el marc del cicle de conferències “Els Grans Interrogants de la Ciència” es van presentar els treballs guanyadors dels Premis Jordi Pujiula 2018 per part dels seus autors, quatre dels quals són exalumnes de l’Institut La Garrotxa. A la cloenda de l’exposició van rebre un exemplar dels Annals del Patronat d’Estudis Històrics d’Olot i Comarca on en l’edició del 2019 s’hi publicarà un resum dels seus treballs.
Felicitats a Pol Vila (Els enquitreids: un món desconegut), a l’Aina Foguet (Embaràs O.Oº) i a la Txell Fàbrega (Àrtemis. Elaboració de productes naturals amb objectiu terapèutic) per la seva exposició.