Inici > CC FF Grau Superior > Projectes d'Edificació perfil informàtica gràfica > El curs

Sortida tècnica a Barcelona dels alumnes de Projectes d’edificacióDilluns, 28 de Gener del 2013
El dimecres 23 de gener, els alumnes de projectes d’edificació van assistir a una presentació dels nous aparells  de topografia de la casa  “ TOPCON” que es realitzava al Institut Cartogràfic de Catalunya. Es va desenvolupar en dues parts, una primera part més  teòrica i posteriorment una demostració sobre el terreny. Es va completar la jornada amb  una visita guiada a les instal·lacions del mateix Institut, on van poder conèixer tot el procés de la Cartografia, des de la preparació de l’àmbit a topografiar fins a l’obtenció del plànol.