DONACIÓ DE SANG A L'INSTITUTDimecres, 24 de Gener del 2018
El dijous dia 18 de gener es va organitzar una donació de sang per part de l'equip del Banc de Sang de l'Hospital Trueta de Girona, a l'Institut durant el matí (11:00 h a 14:00 h) i a la tarda (16:00 a 18:00 h). La valoració és molt positiva ja que es van fer 34 donacions, de les quals 13 era la primera vegada i hi va haver 12 oferiments de donació rebutjats per diferents causes.

Per altra banda, l’equip del Banc de Sang de l’Hospital Trueta de Girona, va oferir una xerrada a l'Institut el passat dia 8 de gener a la Sala d'Actes per als alumnes de Sanitat del matí i una xerrada als alumnes de 1CAI3 a la tarda.

El conferenciant va ser el Sr. Alfred Mingo i Sánchez formador del Banc de Sang i Teixits de Girona. Va exposar diferents aspectes relacionats directament amb la donació de sang, òrgans i teixits:  la sang, els seus components, la importància de donar sang, criteris i motius d'exclusió de donants, recomanacions abans i després de donar sang, la regularitat en la donació de sang, efectes adversos a la donació, seguretat, trasplantaments, criteris de distribució d'òrgans.