CONVOCATÒRIA DE VAGA GENERAL DIMECRES 8 DE NOVEMBREDimarts, 07 de Novembre del 2017

Benvolgudes / benvolguts,

Com ja deveu saber pels mitjans de comunicació, hi ha convocada per demà dimecres dia 8 de novembre una jornada de vaga general per part de diversos sindicats de treballadors i d’estudiants.

La Generalitat de Catalunya ha decretat uns serveis mínims que en el cas dels instituts de secundària es tradueix en tenir com a mínim un membre de l’equip directiu present al centre.

Com que la previsió és que hi hagi un important  seguiment de la vaga per part del professorat, els notifiquem que no es podran realitzar les classes amb normalitat.

El servei de menjador , així com les activitats extraescolars, queden anul·lades.  Des del Consell Comarcal sembla que la vaga  tindrà afectació sobre el transport escolar.

És important que estigueu atents a la pàgina web del centre per si hi ha nous comunicats.

Restem a la vostre disposició per qualsevol aclariment.

Equip Directiu