Visita a la Fira de la fusta constructiva i Fira de l'Autoconsum.Divendres, 03 de Novembre del 2017
Visita dels alumnes del CFGS de Projectes d’Edificació a la Fira de la Fusta Constructiva i Fira de l’Autoconsum Elèctric, celebrada el passat mes d’octubre a Vic.
Els alumnes van poder veure els sistemes més novedosos referents a l’acumulació d’energia elèctrica a nivell domèstic per consumir en el propi domicili. En el mateix àmbit d’energies renovables van poder escoltar amb detall el funcionament de producció d’aigua calenta mitjançant  calderes d’aerotèrmia.
En quant a l’apartat de fustes i materials de construcció, van rebre una exhaustiva explicació de diferents materials aïllants tèrmics ecològics. Pel que fa a la fusta, la novetat que s’exposava en la fira és la fusta microlaminada de faig, utilitzada en elements estructurals i en taulers decoratius.