Visita del Lycée Agricole d´Obernai (L´Alsacia, França) a les nostres instal.lacionsDivendres, 20 de Novembre del 2009
A finals del mes d´octubre ens van visitar els alumnes d´agrària i jardineria d´una escola de l´Alsacia, el cicle formatiu d´agrària del nostre institut va preparar un programa de sortides tècniques relacionades amb el mon agràri i ramader de la província de Girona, un dels dies els vam convidar a visitar les nostres instal.lacions, cosa que va permetre a professors i alumnes intercanviar impresions sobre dues realitats agràries, les del nord de França i la Catalana.

Un aspecte que desconeixiem i ens va sorpendre va ser la semblança que tenen amb nosaltres pel que fa a les llengües, la totalitat dels alumnes que ens van visitar parlen entre ells i a les seves families l´alsacienc, estudien en francès, per proximitat la majoria parla alemany, i a l´escola estudien com a segona llengua l´anglès. Aquesta visita pot ser l´inici d´una relació d´intercanvi periòdica entre alumnes de les dues escoles.