Xi Zheng Zhu, guanyadora de la fase local de l’Olimpíada d’economia de la UdG.Dimarts, 28 de Maig del 2019
El passat 29 d’abril es va celebrar a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG la fase local de l’Olimpíada d’economia. Un grup d’alumnes de segon de batxillerat del nostre institut amb ganes d’afrontar nous reptes van realitzar la prova.
L’Olimpíada d’Economia és un concurs acadèmic d’àmbit estatal que pretén estimular i fomentar l’estudi de l’economia i de l’empresa entre els joves i aprofundir els lligams necessaris entre els estudis de secundària i la universitat. Ha estat  una bona oportunitat pels alumnes per a preparar el seu futur més immediat.
El divendres 10 de maig es va fer el lliurament de premis, essent la Xi Zheng la guanyadora de l’edició d’enguany. Felicitats!
Els propers 25, 26 i 27 de juny participarà a la fase nacional que aquest any es celebrarà a Madrid. Molta sort!