Desfilada de moda.Dilluns, 20 de Maig del 2019
El proper dissabte 25 de maig  a les sis de la tarda  i dins el marc Sant Joan Les Flors, tindrà lloc a la Plaça Major de Sant Joan les Fonts, la desfilada de moda organitzada pel departament de Disseny i Moda.
Fruit dels seus esforços i les seves il·lusions , els alumnes  del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Confecció i Moda ens presentaran les creacions que  han realitzat al llarg d´aquest curs i  els alumnes de Cicle Formatiu de Grau Superior de Patronatge i Moda ens mostraran les col·leccions que  han dissenyat i creat especialment per aquesta desfilada.
Esperem la vostra assistència a l´acte per poder gaudir de les seves creacions i valorar el seu treball dins del món de la moda. Us hi esperem a tots!