LLIURAMENT DE PREMIS DEL XIV CERTAMEN LITERARI EN LLENGÜES D’ORIGEN DE LA UNESCODilluns, 04 de Juny del 2018
El passat dimarts 31de maig, va tenir lloc a Barcelona el lliurament de premis del XIV Certamen literari en llengües d’origen, organitzat per la UNESCO. Aquest certamen promou el respecte per la diversitat cultural i lingüística, la pau i la convivència a través de la literatura. Concretament,  mitjançant la redacció de textos literaris en les llengües pròpies, comunitàries i extracomunitàries, dels alumnes de les escoles catalanes. El tema d’enguany va ser la ‘Comunicació intergeneracional a l’era digital’.
En Ranjit Singh de 4D va resultar premiat amb el Primer Premi en la categoria de llengües no comunitàries del nivell d’ESO, pel seu text titulat “Tan a prop i alhora tan lluny’. A més, també hi va participar en Nery Emanuel Rodríguez de 4B. Si us ve de gust, podreu llegir la redacció premiada a la ‘Xinxeta’ del mes de juny.
Gairebé tots els alumnes de l’aula d’acollida van voler fer costat als seus companys i van decidir acompanyar-los a Barcelona. El dia es va acabar al Maremagnum i la veritat és que va ser genial.
Enhorabona a tots!