Inici > CC FF Grau Mitjà > Confecció i Moda > El curs

Sortida a Barcelona de l’especialitat de ModaDilluns, 23 d'Abril del 2018
El dimecres 4 d’abril, els alumnes de l’especialitat de moda van anar a Barcelona a visitar el mercat dels “Encants” i  magatzems tèxtils per treballar in situ els materials tèxtils i aprofitar per comprar els teixits necessaris pel crèdit de síntesi i el projecte final de cicle. Amb la primavera, tant  les parades i botigues que venen roba als Encants com els comerços tèxtils,  llueixen de colors i  noves propostes per aquesta temporada. Al mateix temps , els alumnes de primer de confecció i moda van fer una ruta pel Born. El Born és una zona considerada de contrastos, ja que hi conviu la Barcelona històrica amb comerços de tendències arriscades, innovadores amb propostes de moda, art i gastronomia.