Inici > CC FF Grau Superior > Projectes d'Edificació perfil informàtica gràfica > El curs

Els alumnes del Cicle de PJE fan una Visita tècnica a Girona-Palol de RevarditDijous, 22 de Març del 2018
Una visita guiada i diferent, ja que un alumne del cicle, que actualment treballa en una empresa constructora com a coordinador d’obra, ha estat el responsable d’explicar als professors i als seus companys, el seguiment de la construcció d’un gran centre comercial a Girona.  Actualment està en la fase de moviment de terres i fonamentació que es fa amb  murs pantalla i pilotatges. Per completar la tarda també vam anar a la pedrera d’extracció d’àrids que l’empresa AMSA té a Palol de Revardit.
Cal dir que ha estat molt enriquidor i interessant tot el que hem vist i après, amb la filosofia de l’escola Bauhaus, aprendre els uns dels altres. Avui l’alumne ha sigut el mestre.