Informacions CoVID-19 - comunicat 5 - dimarts 17 de març 2020, 23.30hDimecres, 18 de Març del 2020

Benvolgudes famílies,

Com la majoria ja deveu saber, aquesta tarda s'han publicat les següents informacions, que afecten aspectes importants del calendari escolar :

1. Endarreriment de les Proves d'accés a la Universitat i flexibilització de la FCT i les proves d'accés a Cicles Formatius  - enllaç.

2. Ajornament de la preinscripció escolar d'ESO - enllaç.

Així que disposem de més informació a través dels canals oficials, us anirem informant.

__________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 4 - dilluns 16 de març 2020, 17.30h

Benvolgudes famílies,

1. Com ja sabeu, seguint les indicacions de la instrucció 1/2020 de 12 de març del Departament d'Educació el centre està completament tancat.

2. Seguint les previsions de divendres, al llarg d'avui ja hem enviat material i activitats a tots els alumnes dels diferents nivells i grups. Tasques que els alumnes podran realitzar des de casa, directament, o a través de les plataformes de treball que utilitzem habitualment (moodle i drive/gsuit).

3. Preinscripció ESO. Estem esperant indicacions del Departament d'Educació per saber com caldrà gestionar-ho. Us informarem així que ens arribin.

_________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 3 - divendres 13 març 2020, 13.00h

Benvolgudes famílies,

1. Recordar-vos que seguint les indicacions de la instrucció 1/2020 de 12 de març del Departament d'Educació el centre ha de romandre tancat.

2. Des de l'equip directiu amb el treball de tot el claustre estem preparant material i algunes activitats que els alumnes podran realitzar des de casa, directament o a través de les plataformes de treball que utilitzem habitualment (moodle i drive/gsuit) . La previsió és que a partir de dilluns al migdia rebreu un mail personalitzat amb el llistat de tasques que es poden realitzar  en funció de cada nivell i grup.

3. En la mesura que sigui possible es tancaran les avaluacions del segon trimestre i s'intentarà donar les notes de seguida que es reprengui l'activitat lectiva.

____________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 2 - dijous 12 març 2020, 23.50h

Benvolgudes,

Adjuntem la instrucció 01/2020 de 12 de març que s'acaba de publicar i que confirma i complementa la informació del comunicat 1.

Equip Directiu

___________________________________________________________________

Informacions CoVID-19 - comunicat 1 - dijous 12 març 2020, 15.00h

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut, ens ha fet arribar la següent informació:

Com a  mesura excepcional per contenir el coronavirus, s'ha pres la decisió de tancar a partir de demà, divendres, 13 de març, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. També la FCT.

Aquesta mesura, en principi, té prevista una durada inicial de 14 dies però caldrà prestar atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Cal que estigueu atents als canals habituals de comunicació de l'institut (web, i-educa, mail) per on us anirem actualitzant les informacions.

Equip Directiu

Descarregues