InformacióDimecres, 11 de Març del 2020

Benvolgudes famílies,

En relació a les informacions i seguint el comunicat emès ahir a la tarda des del Departament d'Educació referent a les mesures preventives per contenir el coronavirus SARS-CoV-2 us adjuntem les indicacions, afectacions i actuacions que es van prenent des de l'institut :

1. L'activitat lectiva i les activitats extraescolars de tarda (únicament per alumnes del nostre institut) a dia d'avui no es veuen afectades per cap canvi.

2. Des de dilluns queden suspeses les pràctiques en centres sanitaris i sociosanitaris dels alumnes de FP d'aquest àmbit. Aquesta afectació s'estén, a partir de demà, als alumnes del projecte clau que realitzen les pràctiques en aquest tipus d'entitats.

3. Es suspèn la visita prevista amb els alumnes de BATX al Saló de l'ensenyament, que probablement s'ajornarà o s'anul·larà. Igualment queda anul·lada la Jornada Sigues PRO! FP i empresa pels alumnes i famílies de 4ESO prevista pel proper dimarts dia 17 de març. Previsiblement també s'anul·larà la fira Expojove i el Certamen de lectura en veu alta.

4. Les sortides que només afecten a alumnes del nostre institut, a hores d'ara, es mantenen.

5. Cal insistir en prendre les mesures preventives adequades a nivell personal : rentar-se sovint les mans, tapar-se la boca per tossir amb mocadors d'un sòl ús o amb la cara interna del colze, i no compartir ni menjar ni estris sense netejar-los. És important també airejar de tant en tant els espais tancats. Per això des d'avui hi haurà com a mínim dues franges horàries (una de matí i una de tarda) on s'obriran les finestres d'aules i tallers durant uns minuts. Igualment es proveirà tots els lavabos amb sabó de mans, i els espais d'infermeria, menjador i secretaria amb dispensadors de solucions desinfectants. Per això us agrairíem que insistíssiu des de casa en la necessitat de fer un bon ús. En tots els espais comuns i aules de l'institut hi ha cartells informatius on es recorden tots aquests aspectes. Igualment a les tutories setmanals s'aniran realitzant accions i recordatoris.

Es recorda que el Departament de Salut ha elaborat tot de materials que estan disponibles al següent enllaç: http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Atentament,

Equip Directiu