Taller del programa “APILO 2020” .Dijous, 06 de Febrer del 2020
Com cada any el nostre centre participa en els tallers dirigits des del programa APILO de l'Agència de Residus de Catalunya , per tal de fomentar el reciclatge de piles usades. Formem part enguany de la missió Apilo, concretament la sisena edició,  amb el lema : "Les piles al planeta reciclatge” .

El dia 29 de gener es va realitzar una activitat teòrica pràctica   pels alumnes de l’optativa d’escoles verdes de primer d’ESO . El taller  consistia en observar com les plantes poden absorbir els metalls pesants presents en el sòl, degut a la presència d'aquests contaminants que poden tenir un origen en  les piles.

Aprofitant el lema d'aquest any, us animem a col·laborar per tal  d’omplir els diferents contenidors de piles  distribuïts pel centre, amb  totes les piles usades que disposeu i que seran posteriorment recollides i reciclades. Aviat us repartirem els contenidors individuals i que us facilitaran aquesta tasca ja que els podreu utilitzar a casa, omplir-los i portar-los al centre.

Com sempre, el conjunt d'alumnes que formem part dels delegats d’escoles verdes del centre, us donem les gràcies. "