Presentació del projecte “Vic Ciutat Cuidadora”.Dijous, 19 de Desembre del 2019
L'alumnat de sanitàries participem a la presentació del projecte “Vic Ciutat Cuidadora” que s'ha fet a l'Hospital d'Olot i Comarcal de la Garrotxa.

Avui 18 de desembre, l'alumnat de 1CAI1, 1CAI2 i 1LAB hem assistit a la xerrada “Viure amb sentit, dignitat i suport al final de la vida” emmarcada dins el projecte: Vic Ciutat Cuidadora. La xerrada ha estat possible gràcies a la col•laboració entre l'Hospital d'Olot i el nostre institut. L'hem fet oberta a la ciutat i hem convidat l'alumnat del CFGM d'atenció a persones en situació de dependència de l'INS Montsacopa.
Ens han explicat aquest projecte comunitari que pretèn implicar a tota la comunitat en la cura de les persones que es troben en situació de malaltia avançada, crònica complexa, final de vida i el dol. Ha estat molt interessant i ens ha plantejat nous reptes que hem de reflexionar i assolir a nivell de comunitat educativa.  Hi pensarem i els compartirem!