Escoles Verdes.Dilluns, 18 de Març del 2019
Xerrada sobre la importància de fomentar el reciclatge de  les piles ja que  així contribuim a paliar o disminuir els efectes del canvi climàtic al reduir els contaminants d'efecte hivernacle. El nostre centre està inscrit a la campanya APILO 2019 de l'Agència de Residus de Catalunya i on la idea general és fomentar el reciclatge de piles usades entre els alumnes per tal que omplin els contenidors distribuïts pel centre .  Tanmateix es va realitzar un taller experimental sobre els efectes nocius dels contaminants que estan elaborats  les piles i  que afecten al creixement de les plantes, en el nostre cas vam utilitzar les  llenties per veure com poden repercutir a la salut humana  i entrar d'aquesta manera en la cadena tròfica.
Per tant, ens afegim i donem suport  a la diada del 15 de març contra el  canvi climàtic que va ser reivindicatiu a nivell global i que va sorgir del moviment estudiantil " Fridays for Future".