Desfilem per les nostres princeses Rett, desfilada de Moda benèficaDimecres, 20 de Juny del 2018
Anna Maria López, Meritxell Sahuquillo, Aida Borrisser, Sara García, Lis Alemany, Cristel García i Carlota Rodríguez, totes elles alumnes i exalumnes de l’especialitat de moda, van participar el passat divendres 15 de juny en una desfilada benèfica organitzada per l’escola La Salle de Girona, a l’hotel Mirallac de Banyoles. Junt a altres dissenyadors i amb la col.laboració de l’agència Piùbela Models, van presentar col.leccions ben diverses, des de peces més senzilles com bruses i tops, fins a peces més elaborades com vestits de festa o núvia.. La recaptació íntegra de les entrades va anar destinat a l’Associació Catalana de La Síndrome de Rett, al centre d’investigació de l’Hospital Sant Joan de Déu”.