Delf Scolaire CatalunyaDimarts, 19 de Juny del 2018
Un any més podem celebrar que tots els alumnes de francès que s'han presentat als examens del DELF scolaire (14 alumnes  que han fet examens de nivell A1-B1-B2) han obtingut el diploma.
Enhorabona a tots!!
El DELF escolar s’emmarca en un acord entre el Servei de Cooperació i d’Acció Cultural de l’Ambaixada de França i el Departament d’Ensenyament de Catalunya. Ofereix taxes d’examen preferents. Té el mateix valor que el DELF per adults (tots els diplomes són idèntics) amb els temes adaptats als adolescents. Consta de dos diplomes independents entre sí (un candidat pot presentar-se directament al diploma que correspon al seu nivell) adaptats als nivells A2, B1 i B2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCERL).

En l’àmbit acadèmic, afavoreixen la mobilitat estudiantil internacional en certificar el coneixement de la llengua francesa: el DELF B1 permet obtenir una beca Erasmus. El nivell B1 és obligatori a Espanya per obtenir un grau universitari. Cada diploma avalua les quatre destreses lingüístiques: comprensió i expressió escrites, comprensió i expressió orals.