ESO Batxillerat
  • Batxillerat
CC FF Grau Mitjà CC FF Grau Superior

Inici > Batxillerat > Batxillerat > Estades a l'Empresa

Sortida didàctica de ciències de la terra a Sant Joan Les Fonts.Divendres, 24 de Maig del 2019
El dimecres 15 de maig els alumnes que estan cursant ciències de la terra i del medi ambient de batxillerat van fer una sortida que tenia com objectiu observar i conèixer la tercera colada de Font freda i altres llocs interessants de la zona.
El recorregut va durar unes 4 hores i durant aquest temps vam anar fent parades per observar i interpretar la història geològica d’aquest espectacular indret, vam travessar un parell de vegades el riu , ens vam aturar davant una esllavissada força recent, vam adonar-nos de l’empremta humana en el paisatge com parets seques, artigues, canals...per acabar a la zona de verlets .
Els alumnes van treballar molt durant el recorregut i van tenir l’oportunitat de veure al natural alguns aspectes del vulcanisme , de la història geològica entre d’altres estudiats a classe.