Inici > CC FF Grau Mitjà > Cures Auxiliars d'Infermeria > El curs

Visita dels alumnes de TCAI al centre Sociosanitari Montsacopa 2017.Dijous, 11 de Gener del 2018

Un any més, l’últim dia del trimestre abans de les vacances de Nadal, els alumnes de 1r de CAI van anar a visitar la residència geriàtrica Montsacopa.

El principal objectiu d’aquesta visita va ser conèixer les instal·lacions del centre i les diferents tasques del personal, però també van aprofitar per donar una mica d’alegria a la gent gran cantant nadales, repartint bombons i unes felicitacions de Bon Any 2018, fetes pel mateix alumnat del Cicle.

La Dolors Domènech,  directora del centre, ens va explicar el funcionament i distribució del centre sociosanitari.

La visita va ser emocionant tant per als i les alumnes com per als avis i àvies.